Kampanie reklamowe

Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania oddziałują na właściwe osoby (te, które szukają Państwa produktu lub usługi) i we właściwym czasie (podczas poszukiwania produktu lub usługi). Przekaz może być kierowany do wybranej lokalizacji geograficznej np. województwo mazowieckie lub dana miejscowość .

W Google Adwords płaci się za kliknięcia, nie za wyświetlenia reklamy. Zatem ponosimy koszt dotarcia tylko do tych osób, które zainteresowały się naszą reklamą. Taka reklama jest bardzo elastyczna. Można samodzielnie określić wielkość wydatków, można zawiesić wyświetlanie reklam (np. na czas niskiego sezonu lub urlopu) i nie ponosić kosztów w tym okresie. Łatwo też mierzyć zwrot z inwestycji, czyli sprawdzać czy reklama przynosi nam korzyści.

Prowadzenie kampanii opartej na linkach sponsorowanych opiera się głównie na:
– Odpowiednim dobraniu słów kluczowych
– Odpowiednim dobraniu pozostałych kryteriów wyświetlania Twoich ogłoszeń
– Analiza rynku konkretnej branży oraz konkurencji
– Śledzeniu i Analizie Statystyk i wyników prowadzonych kampanii

1. Linki sponsorowane – kampania w systemie prowizyjnym – doskonała dla firm, które w sposób skuteczny chcą zaistnieć w wyszukiwarce Google, oraz posiadają na ten cel konkretne środki finansowe. Charakteryzuje się ona olbrzymią skutecznością w dotarciu do potencjalnych klientów. Generuje firmom funkcjonującym w ramach jednej tylko branży nawet do kilkunastu tysięcy odwiedzin serwisu miesięcznie.

2. Linki sponsorowane – pakiety z gwarantowaną ceną za kliknięcie – oferta idealna dla małych i średnich firm, które nie dysponują ściśle sprecyzowanymi budżetami marketingowymi na ten cel, oraz dla firm, które do tej pory nie reklamowały się w wyszukiwarce Google i nie są pewni jej skuteczności. W modelu tym klient otrzymuje gwarancje, że w ramach określonej kwoty otrzyma konkretną ilość wizyt na swojej stronie. Klient decyduje jaki chce ponosić koszt miesięczny lub ustalić budżet roczny, przygotowujemy listę słów kluczowych adekwatnych do działalności klienta wraz z szacunkowym kosztem za klikniecie – klient decyduje jakie słowa i ustala ile jest w stanie zapłacić za jedno klikniecie

3. Linki sponsorowane – model czasowy – rewelacyjny dla firm, które oczekują gwarancji występowania reklamy w ściśle określonych ramach czasowych, jak również dla firm, które działają w ramach wąskiego grona klientów i którym nie zależy na dużej ilości odwiedzin w serwisie, natomiast swoją reklamę traktują w sposób prestiżowy

Klient decyduje po jakich słowach , po jakiej stawce , w jakie dni , w jakich godzinach chce być widoczny , Ta forma jest idealna dla specyficznych branży np. kluby , puby weekendowe mogą chcieć być widoczne tylko w czwartek między godz.16- 21 i w piątek od 14 do 19 .

NA GÓRĘ